Uncategorized

10 kérdés, ami segít a lényegre koncentrálni

facebook-questions-resized-600.jpgKevin DeYoung nagyszerű blogjában olvastam ezeket az önellenőrző kérdéseket, amiket szeretnék én is gyakran feltenni magamnak ebben az új évben, hogy a lényegre megfelelő figyelem, idő jusson. Talán azért annyira találóak pont ezek a kérdések nekem is, mert én is lelkész vagyok, apa, és hasonló kísértésekkel küzdök.

1. Töltök-e időt elmélyült igeolvasással, igék megtanulásával?

2. Van következetes, koncentrált, bőséges időm az imádságra, beleértve a másokért való közbenjárást is?

3. Fegyelmezem magam a technológiai eszközök használatában?

4. Időben fekszem le?

5. Nem eszek túl sokat?

6. Mozgok eleget?

7. Türelmes vagyok a gyerekeimhez?

8. Jelen vagyok teljesen, amikor a családommal vagyok?

9. Az igével való szolgálatra való készülés elsőbbséget élvez a tennivalóim között?

10. Tettem valamit a megszokotton kívül, amivel kedveskedtem a feleségemnek?

Reklámok
Általános

Vélemény, hozzászólás?

