Uncategorized

Nem azért vagyok

Sok fontos igazságot sűrített a szerző ebbe a bejegyzésébe.

Eszter's Offtopic

Nem azért vagyok, hogy hallgassalak, néma áhítattal.
Azért vagyok, hogy beszélgessünk, kapcsolódjunk, egyenlő felekként.
Nem azért vagyok, hogy hallgass, remélve, hogy lelkizés után lesz szex is.
Azért vagyok, hogy beszéljük meg, ami fontos, aztán a szex közös öröm legyen.

Nem azért vagyok, hogy mesét hazudj magadnak körém, aztán csalódj bennem.
Azért vagyok, hogy ismerj, tudd, hogy ki vagyok, és bízz bennem.
Nem azért vagyok, hogy bizonyítsd magadnak, hogy mégis érsz valamit.
Azért vagyok, hogy mellettem ne kelljen semmit sem bizonygatnod.

Nem azért vagyok, hogy mindig macsónak és keménynek érezhesd magadat.
Azért vagyok, hogy merj érezni és kimutatni azt az érzést, tudj szembenézni vele.
Nem azért vagyok, hogy feloldjam minden elnyomott kudarcodat, bizonytalanságodat.
Azért vagyok, hogy ha készen állsz erre, fogjam közben a kezedet.

Nem azért vagyok, hogy megváltoztassalak, „rendbe hozzalak”.
Azért vagyok, hogy segítsek a legjobb éneddé válni, ha szeretnéd.
Nem azért vagyok, hogy manipulálj, zsarolj, játssz az érzéseimmel.

View original post 120 további szó

Általános

Vélemény, hozzászólás?

